Translate

March 14, 2013

Trilogia Wizz Air - povestea continuă

E deja al treilea articol pe care îl scriu pe tema asta (aici şi aici). Poate v-aţi plictisit şi voi deja, dar vreau să scriu aici ca alţii să nu mai treacă prin ce am trecut eu.
V-am povestit că la o rezervare a unui bilet de avion pe site-ul www.wizzair.com am greșit numele pasagerului. Se întâmplă, deşi pot spune că asta a fost exclusiv vina mea. Nu vă mai explic mecanismul, pentru că deja l-am explicat. Ce se întâmplă acum e de-a dreptul o nesimţire.
La modul ideal când apelezi la o companie aeriană low cost te rogi să nu se întâmple ceva ieşit din comun pentru că abia atunci iei cunoștință cu ce înseamnă exact low cost. Dacă avionul e anulat singura compensație poate fi în cele mai bune cazuri doar o tartină în aeroport, nicidecum o cazare şi o masă pe undeva. Vă puteți aștepta la ore imposibile de zbor sau să plătiți destul de pipărat ceea ce consumați în avion. Sunt riscuri pe care orice om care circulă cu low cost şi le asumă.
Faza cu low vine în momentul în care vreți să vă adaugați un bagaj în aeroport sau pe net, 120 de euro. La fel când aveți de corectat ceva, totul se face doar prin telefon, pe mail vă răspund nişte roboţi, iar cei de la telefon sunt certați cu orice limbă de circulație internațională...asta dacă nu am lipsit eu din România prea mult timp şi maghiara a devenit limbă de circulație internațională. Tot low services vă sunt prestate când vreți să anulați o cursă, nu mai spun că banii ţi-i blochează pe card în secunda 1, de dat înapoi...în 14 zile cică, în realitate au trecut vreo 20 şi banii au venit doar un sfert din sumă.
Sincer am ajuns la capătul răbdărilor şi sunt pe cale să renunț la aproape 100 de euro doar să nu mai am nimic cu firma respectivă. Pur şi simplu am ajuns la concluzia că decât să mai dau bani pe telefoane, să explic unor oameni care nu mă înțeleg exact ce vreau şi asta pe bani mulţi (v-am mai spus 2 euro pe minut) mai bine mă lipsesc. Să rămână ei cu 100 de euro şi asta să fie singura mea pierdere.
Nu pot nici să spun că voi renunța la Wizz pentru că din Belgia în România e singura varianta, pentru mine cel puţin.
Aşa că tot ce pot face e să vă atenționez pe voi. Să aveți mare grijă când faceți rezervarea, nu dați click după click fără să citiți tot, aveți grijă să nu fie deschis pe calculator un cont mywizz sau contul să corespundă cu pasagerul, aveți grijă ce apăsați şi ce opțiuni alegeți. În rest pot spune că între Wizz Air şi Blue Air îi prefer pe primii, dar îmi doresc să ajung cumva să nu mă mai intereseze prețul biletului de avion şi să scap de low.
Raluca

No comments: