Translate

February 7, 2013

Wizz Air - low cost, low services, low everything

După articolul în care mă arătam indignată de prețurile practicate de Wizz Air am ajuns să cunosc şi alte fețe ascunse ale acestei companii. Nu doar că adaosurile la prețul iniţial sunt nesimțite, tot ce ține de această companie duce în aceeaşi direcție.
Ştiaţi că pentru a anula un bilet trebuie să plătiți totuși 60 de euro sau chiar 100 în funcție de cât de bine ştiţi politicile firmei sau cât de bine ştiţi să negociați?
Ştiaţi că pentru a schimba numele pasagerului trebuie să plătiți 45 de euro sau la fel o sumă în funcție de cât de bine vă tocmiți cu cel de la telefon?
Ştiaţi că totul se poate rezolva exclusiv prin telefon la un tarif de 2 euro pe minut?
Ştiaţi că la respectivul număr de telefon, unde plătiți din Belgia în Ungaria 2 euro pe minut, nu ştiu din România, sunteţi ținut degeaba între 10 şi 20 de minute la telefon în timp ce un personaj care nu stăpânește nici măcar la nivel mediu engleza se chinuie să silabisească numărul zborului?
Ştiaţi că biletul fără club discount e de fapt mai ieftin decât cu?
Nu ştiu voi, dar eu nu ştiam toate astea şi nu eram nerăbdătoare să le aflu.
Le-am aflat pentru că, nu ştiu de ce şi prin ce mijloace, Alin avea un cont mywizz (deschis în colțul din dreapta sus). Cred că era salvată parola şi contul pe acest calculator de acum doi ani când a mers el cu Wizz. În fine din cauza acelui cont deschis pe pagină, deşi am introdus toate datele mele, pe mail biletul a fost trimis pe numele lui.
Au urmat trei zile în care am pierdut 30 de euro pe telefoane, nervi, frustrări şi convorbiri interminabile, apoi alţi 60 de euro pentru a anula zborul. La aceste tarife se merită să zbori cu Tarom (Bruxelles - Bucureşti 260 de euro în care e inclus un bagaj) şi să uiţi vreodată de companiile low cost, care numai low cost nu sunt.
Din păcate dacă nu ai contacte neplăcute cu aceste companii poți zbura liniștit cu 175 de euro fără să ştii aceste dedesubturi şi tot din păcate voi fi nevoită să merg cât de curând cu ei. Altă soluție nu am, mai ales după ce am plătit deja aproape un bilet.
Aşadar dacă vă cumpărați bilet la Wizz Air pe net verificați să nu aveți deschis my wizz în fundal. În rest nu doresc nimănui să cunoască dedesubturile călătoritului în sistem low cost, low services, low everything.
Raluca

No comments: