September 11, 2012

Excursie în România - ziua 1

Cel mai greu în prima zi a fost să fac faţă oboselii. M-am prins eu încă de anul trecut ca daca nu îmi fac somnul sunt obosită toata ziua, dar în prima zi am zis că voi reuşi să mai adorm pe feribot. Greşit. Aşa că toată ziua am dormitat indiferent de numărul de cafele pe care le-am băut.
Pe feribot am vizitat magazinele, mi-am cumpărat o carte interesantă, dar nu am reuşit să adorm :(. În Marea Britanie ne-am oprit la o benzinărie, unde nu am reuşit să înţeleg ce vorbea lumea, deşi aparent vorbeau engleză.
Apoi experiența cu trenul pe sub canal a fost una aproximativ nasolă, pentru că nu ne-am rezervat bilete din timp şi pe loc pentru o călătorie de 20 de minute am plătit 228 de euro, faţă de doar 82 cu doar două săptămâni înainte. Ştiţi voi aia cu leneşul mai mult aleargă? Ei aşa şi noi.
În rest prima zi a fost una bună, am ajuns din Dublin în Luxemburg. Ce am făcut în Luxemburg şi ce diferenţe am văzut între Luxemburg şi Dublin vă povestesc mâine, când sper deja să ajungem în România.
Raluca
P.S. În spatele meu este Liffey şi un pic din centrul Dublinului. Habar nu aveam că e aşa de aproape de port.

2 comments:

Aliceee Traveler said...

superr! drum bun spre casa si astept cu interes povesti despre Luxemburg! te asteptam cu drag sa revii in forta!

Larisa said...

Si eu am avut de multe ori impresia ca nu inteleg nimic, auzindu-i pe englezi :)). Deci a inceput calatoria in Romania, frumos!! Iti doresc vacanta si sedere placuta, Raluca!