Nu este nimic ruşions în a face reclamă unor produse precum electrocasnicele sau alimentele. De asemenea nu este nimic ruşions în a încerca să treci de criză adaptându-te cererii. Aşa trebuie să fi gândit şi Andreea Marin şi Mihaela Rădulescu de au ajuns una să promoveze o maşină de spălat, cealaltă un salam. Dacă acum doi ani promovau produse de top sau se implicau în campanii umanitare, acum au înţeles că e greu şi s-au adaptat. Bravo lor. Bineînţeles că au fost plătite cu sume ce sfidează criza, dar asta nu mai contează acum. Bun venit printre muritori.![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5JV62Kru_Sk3usIJNyDm8OuQgxnJbfzSltoITUKXDZ03V6lqJif-tHObY7fYhLOh3QPqPkcnfh_8KugsZ0V5ieascU1XoHgzWSt_Qh3iwIkNdZh-Y9WlZArGmBsheCrqSN5RkI31PGRV8/s320/image-2010-09-15-7792017-41-mihaela-radulescu-pauza-masa.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5JV62Kru_Sk3usIJNyDm8OuQgxnJbfzSltoITUKXDZ03V6lqJif-tHObY7fYhLOh3QPqPkcnfh_8KugsZ0V5ieascU1XoHgzWSt_Qh3iwIkNdZh-Y9WlZArGmBsheCrqSN5RkI31PGRV8/s320/image-2010-09-15-7792017-41-mihaela-radulescu-pauza-masa.jpg)
No comments:
Post a Comment