July 8, 2013

Am plecat să căutăm marea. P.S. Franţa poate fi şi frumoasă

Dragilor,

nu ştiu dacă v-aţi prins până acum da noi în week-end trebuie să plecăm undeva. Nu contează unde, trebuie să ieșim din casă. Ne ard tălpile. Şi ar fi şi păcat că suntem în mijlocul atâtor locuri pe care nu le-am descoperit încă. Nu e nevoie de prea mult efort, de nici un fel, şi la final descoperim lucruri tare interesante.
Ei de vreo 3 săptămâni, cam de când a venit vara, eu vreau la mare. Acum nu înţelegeţi mare ca fiind plajă şi stat tolănit pe un șezlong toată ziua. Nu pentru mine mare înseamnă mirosul, aerul ăla, să merg prin apă, poate şi o baie, dacă apa e chiar caldă. Îmi e dor de Clontarf şi de mirosul gârlei pe care îl găseam în fiecare dimineață. Îmi e dor să mă plimb pe plaja de la Malahide şi cum nu voi ajunge în Irlanda prea curând, caut şi eu o mare aici mai aproape. Şi e chiar realizabilă chestia, că doar Belgia are şi ea mare. Numai că marea asta ar presupune un week-end întreg pe care noi din cauză că francezii sunt puturoși și nu lucrează şi duminica, nu îl avem, deocamdată.
În fine. În lipsa de mare, la o mai mică distanță, căutăm şi noi lacuri în care să ne băgăm picioarele, să mergem romantic pe plajă... nu ai să vezi. La ăștia lacurile sunt îngrădite şi dacă printr-o minune au plajă e plină de oameni, grătare, manele...
Duminică am plecat spre un astfel de lac, în Franţa. L-am găsit, am plătit intrarea 4 euro, am stat maximum o oră şi am plecat.
Numai că pe drum am găsit sate foarte faine la o azvârlitură de băţ de noi. Aşa că ne-am oprit, le-am vizitat, am făcut poze, am mâncat cremşnit şi ne-am luat porția de vizitare.
Un Castel proprietate privată
În zare se vede lacul. Ai zice că am putea găsi şi noi un loc unde să testăm apa...
Corpul de gardă al castelului
Veșnica mea obsesie pentru uşi. Mi-a plăcut ceaunul ăla atârnat la uşă, probabil pentru flori
O bancă capturată de trandafiri
O altă uşă
Casele astea cu obloane îmi plac de mor... şi cu florile alea roșii la ferestre... mi se pare că arată super
O străduță
Turnul unei biserici
Asta a fost. Nu am fotografiat "plaja" şi ocupanții ei pentru că vedeţi asta şi dacă mergeţi la mare la noi. Curând trebuie să ajung la mare în Belgia :)
Raluca

2 comments:

Aliceee Traveler said...

Eu iubesc Franta!
Mi-ar placea sa o vad toata!
Pacat ca nu mai apuc sa fac circuitul ce mi l-am propus inainte de 26 ani! La ei pana la varsta asta ai Gratis la majoritatea muzeelor! :(((

Raluk said...

Si nu numai, biletele de tren sunt mai putin de jumatate... Da nu stiu care e treaba cu varsta de 26 de ani, dar cam de la acea varsta au decis francezii ca poti plati bilet intreg.
Eu nu ma omor dupa Franta, dar satele mici au farmecul lor.