July 6, 2009

Concediu - ziua 1

Mare minune internetul de la Orange. Şi în vârf de munte dacă ai semnal ai net. Deşi nu cred că asta caută cei care se duc în vârf de munte. Eu am împrumutat un modem de la colegii mei de călătorie şi uite aşa reuşesc să pun pe net câteva pozişoare. Prima zi, adică sâmbătă am plecat din Bucureşti şi am ajuns la Durău. Prietenii noştri găsiseră o pensiune foarte faină unde ne primeşte cu Dea peste tot. De fapt Dea a făcut senzaţie în staţiune. Toată lumea o cunoaşte şi vrea să facă poze cu ea. Staţiunea Durău s-a modernizat la modul că au apărut multe pensiuni. În schimb hotelul la care am stat eu cu Alin este închis şi demolat. Stă părăsit într-un capăt de staţiune. Numai că nu prea ai ce să faci în Durău. Ne-am dat cu ATV-ul, am mers cu bărcuţa pe lacul Bicaz, am urcat pe munte, am mâncat bine, am vizitat biserica şi cam aia e. Mâine plecăm spre Munţii Rodnei...

De la Piatra Neamţ spre Durău, la un moment dat vezi o panoramă foarte faină a lacului

Fotograful Alin şi aparatul lui magic:) A încercat vreo trei setări pentru poza asta şi mi se pare că aşa arată cel mai bine.

2 comments:

CornelB - AmFostAcolo.ro said...

Hmm... impresii de pe Durau, calde. Miammm... ce bine ne/ar prinde si pe www.AmFostAcolo.ro ... Poate gasesti un pic de timp sa ne scrii un rezumat si-acolo (cu link catre tine, pentru cei interesati in mai mult) - vezi sectiunea Vacanta in Romania

Raluk said...

Va scriu imediat ce ajung acasa la un net:)