July 24, 2008

Ziua 4 si Ziua 5

A urmat Sibiul sau mai exact Dumbrava Sibiului, unde am mancat un bulz si am pierdut timpul vrea jumatate de zi.
Din prima spun ca din Sibiu nu aveai cum ajunge in Dumbrava pentru ca era doar un indicator amarat pe care l-am ratat de vreo trei ori. Apoi conceptul muzeului e fain, numai ca daca l-ar fi organizat ca pe cel din Bucuresti, adica pe regiuni, cred ca aveau mai mult succes. Asa dupa vreo jumatate de parc ne-am plictisit, iar cealalta jumatate am facu-o mai mult in fuga...Din Cartisoara am decis cumva ad-hoc sa mergem prin Muntii Apuseni si ne-am oprit in comuna Scarisoara, satul Garda de Jos, la Mama Uta. Am stat o noapte acolo si pentru ca, cabana in care eram cazati era vraiste, am decis sa ne mutam. Am pierdut o jumatate de zi cu cazatul, dar pensiunea la Costel a meritat. Tot acolo am aflat ca peste doar doua zile urma sa aiba loc Targul de Fete de pe Muntele Gaina si pe loc ne-am decis sa mai stam acele doua zile. Am vizitat pestera – ghetar Scarisoara si o alta pestera mai mica Poarta lui Ionele. Obsedatii. Pe terasa de la Mama Uta era internet wireless... Coborarea spre Scarisoara In pestera

Dea a asteptat linistita in masina