May 24, 2010

Hai să îţi arăt Copoul noaptea...

Cum am ajuns la Iaşi aşa am şi plecat, nu cu trenul...ci repede. Într-o fracţiune de secundă m-am decis să plec la Iaşi, într-o fracţiune de secundă s-a decis că Alin trebuie să lucreze luni. Şi uite aşa în Iaşi am stat practic o singură zi. Nu am avut timp de nimic, dar am bifat pe toată lumea. Mă simt de parcă asta fac de câte ori mă duc în Iaşi, bifez. Locuri, oameni, stări şi drumul înapoi... Aşa că nici de data asta nu am apucat să fac fix ce am vrut eu. Da printr-o împrejurare am coborât Copoul pe jos noaptea. Şi am imortalizat momentul. Când spun Copoul mă refer la deal, parcul îl voi imortaliza într-o nouă vizită...sper...
O bucată din Universitatea Alexandru Ioan Cuza
Universitatea Alexandru Ioan Cuza
Un spital a cărui denumire, din fericire, nu am ştiut-o niciodată. Am pus poza aici pentru că l-au renovat, pe vremea când urcam eu Copoul arăta ca şi cum abia stătea să se dărâme...
Cracii Babei sau Tunelul repetenţilor...era o superstiţie în facultate că dacă treceai prin tunel rămâneai repetent sau picai examene...
Nişte lipitori hidoase infăşurau toţi copacii de pe Copou şi cică şi din parc...oribil şi nu ştiu cât ajută la conştientizare, mai degrabă nişte bani care trebuiau risipiţi...că acum sincer nu cred că se apucă cineva să taie arborii de pe Copou...
Bibilioteca, din păcate am o poză doar cu indicatorul în prim plan...
Strada Lăpuşneanu...ok nu e în Copou, dar în acea noapte am coborât Copoul pentru a ajunge în Piaţa Unirii şi normal că am făcut poze...
Pisica anticarului Grumăzescu
Muzeul Unirii renovat...tare aş fi vrut să îl vizitez...poate alta dată...
Cinematograful Republica...rămas aşa cum îl ştiu...
Hotelul Unirea...are 13 etaje şi pe vremea mea era cel mai înalt din Iaşi. La etajul 13 era o cofetărie de unde vedeai tot Iaşiul...
Cinematograful Victoria...pe vremuri sus scria Citiţi Scânteia, iar când am plecat eu scria Evenimentul Zilei, cel mai citit ziar...