March 9, 2009

Londra fara instructiuni de folosire - Ziua 2

Mic dejun continental. Nu mai mancasem paine cu unt si cu gem de o groaza de vreme... Apoi am plecat prin parcul Kensington spre casa printesei Diana. Dezamagitoare expozitie. M-as fi asteptat sa fie expuse si obiectele ei si mobila, dar in afara de vreo doua rochii nu era nimic. Am vazut in schimb cum decorasera alti regi casa, pentru ca Kensington a fost resedinta regala inainte de Buckingham. Apoi prin parc am ajuns la Albert Memorial o constructie ciudata si extrem de chicioasa, in schimb Royal Albert Hall este chiar fain. Am mers pe dupa el spre academia de muzica si am ajuns la muzeul de istorie naturala si muzeul stiintei. Am vrut sa intram, dar intre timp raceala a pus stapanire pe mine, nu stiu cum am ajuns la hotel, unde am bolit pana a treia zi la pranz.
Pe gardul parcului Kensington erau tablouase si magneti de frigider pictate, numai ca fiind prima zi inca mai calculam preturile in lei si m-am abtinut sa imi iau
Mi-a placut statuia asta, desi prima data mai zis ca sunt soricei, am descoperit ca sunt ursi...iarsi ursi si tot nu inteleg care e treaba cu ursii in Marea Britanie

In parc erau zone ingradite unde erau veverite si ciudat nu se speriau de oameni, dar nici nu ieseau dupa gard
Parcul Kensington
In fata unei fantani enorme tot in parcul kensington
In acelasi parc planuiam unde sa mergem in continuare
O alta veverita draguta, numai ca spre deosebire de cele din Herastrau parca cele din Kensington erau mai gri si aveau coada mai stufoasa
O alee care ducea din inima parcului spre palatul Kensington dedicata memoriei printesei Diana

In fata palatului era un lac plin de pasari, nu va inchipuiti cam cum am ocolit eu pasarile alea, noroc cu colegul lui Alin care le-a fotografiat asa frumos
O lebada
Desi peste tot scria ca in zona lacului proprietarii de caini sunt obligati sa isi tina cainii legati, unul a incalcat regula, iar cainele, intamplator de vanatoare alerga lebedele
Palatul Kensington in departare si o gradina care are 150 de ani
Un pomisor simpatic cu frunzulite foarte dragalase, dar din pacate pline de spini
In fata palatului Kensington
Royal Albert Hall - o sala enorma unde se tin de la lupte la concerte. In fiecare an au loc acolo peste 350 de concerte clasice, rock and pop, balet sau opera, tenis, ceremonii de decernare a unor premii, evenimente caritabile si banchete
Albert Memorial - un monument comandat de regina Victoria dupa moartea sotului sau Printul Albert in 1861. Am mai spus ca este chicios si ca parca nu se potriveste cu imprejurimile?
Poate daca nu il vopseau in auriu...cine stie...
Royal Albert Hall din fata...cam in acest moment mi s-a facut rau de m-am asezat pe scarile care se vad in poza. Totusi m-am sfortat si am continuat pana la muzee si chiar am incercat sa mananc intr-un restaurant. Degeaba. Ma dureau oasele si imi venea sa vomit. Sunt mai mult ca sigura ca am racit pe fond psihic, vineri inainte de a pleca in masina care ma duce la radio era o tipa de la machiaj racita bocna. Si doar nu sunt o mironosita sau vreo mofturoasa, dar cat a durat drumul ma tot chinuiam sa nu respir sa nu iau raceala. Si tipa tot tusea si stranuta si eu mai ca vroiam sa deschid fereastra sa ies din mers... Sigur de acolo mi s-a tras...sunt nebuna...asta e...

2 comments:

Anonymous said...

Si eu imi calculam mereu preturile in lei la Madrid. Nu ma puteam abtine... si pana la urma e normal ca noi ne luam salariul in lei. Cred ca ar fi bine sa trecem si noi, romanii, cat mai repede la euro ca altfel am privi lucrurile in general...

Raluk said...

Stiu ca e cumva normal, da nu mi-am luat multe lucruri pentru ca tot calculam. Nu lucruri esentiale de care nu ma puteam lipsi, da totusi privind in urma parca imi pare rau ca m-am constrans asa. La urma urmei dadeam 50 de lire la o masa si nu ramaneam cu nimic, poate cu o amintire, da cu siguranta nici cu aia, ca daca ma intrebi ce am mancat am sa iti raspund doar, foarte prost. Eu m-am redresat in ultimele zile, poate si pentru ca stiam ca am cardul de salariu ca back-up, si mi-am luat o groaza de lucruri si sa stii ca nu imi pare rau de nici un leu cheltuit:)... Despre euro nu stiu ce sa zic, stiu ca Anglia tine cu dintii de lira si ca Germania plange dupa marca...fiecare trage ce concluzie vrea...