Translate

February 24, 2009

Evitati pe cat posibil firma RCS

Inaugurez astazi un serial, dupa modelul lui Andrei cu Ungaria my love, Rumeinia is mai cantri. Pe scurt voi povesti intamplari care cu siguranta tin doar de faptul ca traim in Romania... Primul episod il dedic firmei de cablu. Am ajuns intr-o situatie limita numai buna de a fi facuta publica. Am uitat sa platim cablul. De obicei il platim pe cel putin doua luni in avans si din cauza de lene am omis sa il platim la timp. Mai exact l-am platit in aceeasi zi in care ni l-au taiat, lunea trecuta. Si astazi este marti si deci a trecut o saptamana si doua zile si eu tot nu am cablu. La inceput am sunat la relatii clienti. De unde am fost informata ca programul celor care cupleaza si decupleaza se termina la 18 si ca conform contractului ei au obligatia sa ma reconecteze in 24 de ore lucratoare. Asta a fost marti pe la un 19. Miercuri, nitel mai devreme, da totusi era trecut de 18 (asta e, patronul meu nu accepta program de gravide) sun din nou. Tura asta o domnisoara mai amabila decat cea de marti imi face sesizare si ma asigura ca "vine echipa" joi cu siguranta. Mi-a vorbit frumos asa ca nu am pizdit-o. Joi pe la 18 trecute fix sun din nou. Alta sesizare, aflu si unde pot sa depun reclamatii sau sa merg in audienta, dar nu poate sa imi dea nici un numar de telefon la care se fac plangeri, nici un nume al unei persoane responsabile, nimic. Vineri iar fac sesizare, ma cert cu aia, ma enervez, nu ajung la nici un rezultat, ma cert si cu Alin ca nu avem si noi un barbat in casa si ca trebuie sa rezolv eu tot, facem bagajele si plecam la Iasi. Duminica la 22 nu aveam semnal, da oricum era prea tarziu sa mai putem face ceva. Ieri, vin de la serviciu, sesizare, cearta cu fatuca, aflat numar de telefon director, sunat, explicat problema, speram sa se rezolve. Nu s-a rezolvat. Astazi ajung acasa, sun, fac sesizare, spun cine sunt si ca pot sa le-o fac rau de tot si ghiciti ce? chiar in timp ce vorbeam cu fatuca ma suna "echipa", in 20 de minute erau la mine si acum am cablu. De ce spun ca "Rumeinia is mai cantri" pentru ca intr-o tara civilizata nu trebuie sa ameninti ca lucrezi in presa ca sa fii tratat normal, ca un om care isi plateste facturile, ba uneori si in avans. Pai ce avantaje am eu ca platesc in avans? Aparent nici unul. Pentru ca in ziua doi dupa expirarea perioadei de facturare eu am cablul taiat. Si asta nu e tot, ma chinui o saptamana si doua zile sa vina o amarata de echipa sa ma conecteze. Pai sa o luam asa: au putut intr-o zi sa ma deconecteze si le-a trebuit o saptamana sa ma reconecteze? Adica nu suntem destul de avansati incat prin simpla apasare a unui buton oamenii sa fie conectati sau deconectati? Trebuie sa vina "echipa"? care by the way era formata dintr-un singur om. Apoi te pun sa te umilesti sa faci sesizari peste sesizari unor tute cu creier de gaina platite din banii tai? pai la radio in general suna oameni care se plictisesc si vor sa isi spuna parerea. Nici macar nu platesc foarte mult, pentru ca li se ia numarul de telefon si sunt sunati. Deci o fac benevol si va asigur ca sunt unii care ar trebui sa taca forever si tot li se raspunde frumos, li se da atentie, primesc relatii si persoane de contact. E adevarat ca nu li se dau numarul de telefon sau adresa de mail personale, da mailul de la radio este la discretia oricui. Sunt tratati omeneste chiar daca fara unul sau doi socati radioul tot merge. Da la RCS unde platesti esti tratat ca un vierme. Efectiv m-am simtit ca un gandac sub pantoful unui rahatis de om. Ma chinuiam sa scap si nu puteam. Da ce se fac cei care nu lucreaza in presa? ce se fac cei care nu au cum sa ii constranga in nici un fel? Gasesti pe site-uri o gramada de numere si persoane de contact unde te poti abona, dar unde sa poti face sesizari nu gasesti. Rusine rahatilor de la RCS...

4 comments:

Anonymous said...

probabil ca nu au nevoie de clienti :D

Raluk said...

probabil ca au prea multi si mai vor sa scape de unii:D

Lizet said...

romeinia iz my cuntri tuu.
de 3 saptamini incerc sa obtin de la orange factura detaliata pe net si tot nu am reusit. si am pizdit si eu vreo 3-4 de pe acolo. si da, nici ei nu au numar de sunat si injurat pentru reclamatii.si dupa ce am vorbit cu vreo sase cretini vreme de 3 saptamini, imi zice unu, alexandru pana, ca "nu s-a procedat bine. da ati facut cererea dar nu a fost procesata coretc si abia de luan viitoare veti putea vedea factura detaliata pe net." deci mai astept 4 saptamini. a si in aprilie renunt la abonamentul pe orange ca fura la minute. daca eu nu vorbesc de pe telefonul ala, doar sunt sunata, de ce se consuma minutele nationale si ma trezesc si cu cost suplimentar?

Raluk said...

Sincer cand am scris textul asta aveam nervii cat casa, nu pe ce mi-au facut, ca m-au lasat sa astept ci ca trebuie sa faci presiuni ca sa ti se dea ceea ce ti se cuvine de fapt pentru ca platesti. Si de cand l-am scris mi s-au plans mai multi prieteni ca au fost tratati intr-un anume fel de o anume companie, nu neaparat RCS, iar colegii de la radio mi-au zis ca ei au invatat lectia si ca spun din prima zi unde lucreaza, ca sa scuteasca timp si nervi. Ori nu asa e corect si o spun chiar daca sunt inca de partea avantajata a baricadei... Oare cand vom putea spune cu mandrie ca traim in Romania si ca nu isi bate nimeni joc de noi?